Általános szerződési feltételek
Általános felhasználási feltételek
A jelen Általános Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: Általános Felhasználási Feltételek, ÁFF. vagy Dokumentum.) a MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhelye: 2314 Halásztelek Puskás Tivadar utca 32/b, Cégjegyzékszám: 13-09-183912, Cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróság, Adószám: 25800577-2-13, EU adószám: HU25800577, Fő tevékenység: 4791 - Csomagküldő, internetes kiskereskedelem, Kereskedelmi nyilvántartási szám: 3/2017., Nyilvántartási szám kiállítója: Újlengyeli Közös Önkormányzati Hivatal, Levelezési cím: 2314 Halásztelek, Puskás Tivadar utca 32/b, E-mail cím: info@maximall.hu, a továbbiakban: Üzemeltető vagy MaxiMall) által üzemeltetett www.maximall.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevője (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) általi használatának feltételeit tartalmazza.
A MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság., mint a maximall.hu online kereskedelmi portál üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Felhasználási Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról az MaxiMall rövid felhívás formájában tájékoztathatja Felhasználóit, amelyet a Maximall.hu erre a célra szolgáló felülete, az MaxiMall által küldött hírlevél vagy valamennyi felhasználónak a Saját profiljában megadott e-mail címre küldött értesítés tartalmazhat.
A módosítást követően a Szolgáltatás használata a jelen ÁFF módosításának elfogadását jelenti.
Az árak tartalmazzák a 27%-os Magyar ÁFÁ-t.
- Az alábbi fogalmak a jelen ÁFF-ben a következők szerint értelmezendők:
MaxiMall jelenti a MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság Magyarországi székhelyű gazdasági társaságot (székhely: 2314 Halásztelek Puskás Tivadar utca 32/b, Cégjegyzékszám: 13-09-183912, Adószám: 25800577-2-13, EU adószám: HU25800577);
Felhasználó: az a természetes személy vagy jogi személy, aki az Maximall.hu oldal tartalmához hozzáfér;
Ügyfél: az a Felhasználó, aki az Maximall.hu oldalon regisztrál, felhasználói profillal rendelkezik (a továbbiakban: Saját profil).Természetes személyek esetén ennek feltétele a 18. életév betöltése.
Vásárló: az az Ügyfél, aki az Maximall.hu oldalon a Saját profilon keresztül megrendelést adott le.
Saját profil: az Ügyfél az Maximall.hu oldalon regisztráció útján Saját profilt hozhat létre, neve, e-mail címe és jelszó megadásával. Amennyiben a Felhasználó Saját profil használata nélkül megrendelést ad le az Maximall.hu-n, a MaxiMall részére, a megrendelés során megadott adatokkal Saját profilt hoz létre.
A Profil menüpontokba szedve tartalmazza az Ügyfél által a regisztráció során és a megrendelése(i) leadásakor megadott adatokat, információkat valamint a megrendeléshez kapcsolódó releváns dokumentumokat (jótállás, számla, stb.).
A Felhasználó a regisztráció során és az Ügyfél a megrendelés leadásakor köteles valós adatokat megadni. Amennyiben az MaxiMall tudomására jut, hogy az Felhasználó/Ügyfél által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult az Ügyfél Saját profiljához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet az Maximall.hu használatából kizárni;
Kedvenceim: az Maximall.hu-n az Ügyfélnek lehetősége van egyéni terméklistákat összeállítani;
Lista: a Kedvenceim menüben összeállított terméklista, amelyben összegyűjtött termékeket az Ügyfél később a Kosárba helyezheti és megrendelheti;
A Lista kétféle lehet:
– Nyilvános: az Ügyfél terméklistáját az Maximall.hu weboldalon a többi Felhasználó megtekintheti. Ügyfél a megosztás gombra kattintva a Listáját közzéteheti az alábbi közösségi oldalakon (Facebook, Twitter, Google+).
– Nem nyilvános: a lista csak az Ügyfél számára elérhető és látható.
Az adott Lista kategorizálását (nyilvános, nem nyilvános) az Ügyfél Kedvenceim menüben kezdeményezheti, illetve bármikor módosíthatja.
Weboldal: a www.Maximall.hu oldal és aloldalai;
Termék:
- minden olyan a MaxiMall által eladásra kínált termék és/vagy szolgáltatás, amely vonatkozásában az Ügyfél a Weboldalon a megrendelését leadhatja;
- játékprogramok tekintetében mindegyik termék tartalmazza a szabvány angol nyelvet, amennyiben a standardtől eltérő (digitális játék, magyar nyelvű, online játszható) változat kapható, azt a leírásban kiemelt helyen feltüntetjük.
Szerződés: az Eladó és a Vásárló között a Weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások értékesítése/megvásárlása tárgyában a jelen ÁFF-ben foglaltak szerint, az Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre.
Tartalom:
– minden olyan adat és/vagy információ (beleértve kép, ábra, logó, grafikai elem, videó, fájl, szöveg, dizájn), amely a Weboldalon látható és hozzáférhető;
– minden olyan e-mail és/vagy egyéb üzenet által tartalmazott adat és/vagy információ, amelyet az Eladó a Vásárlónak elektronikus kommunikációs eszközön keresztül küld;
– az Eladóval partneri kapcsolatban álló harmadik félre, valamint az általa nyújtott szolgáltatásra (különösen, de nem kizárólagosan: futárszolgálat) vonatkozó adatok, információk, árak;
Hírlevél: elektronikus úton (e-mail, SMS) az MaxiMall által a hírlevél-szolgáltatásra feliratkozott Felhasználóknak időszakosan küldött kereskedelmi üzenet, kommunikáció, amely az Maximall.hu oldalt érintő változásokról/újdonságokról, az Maximall.hu-n megjelenített Termékekről és/vagy az Eladó által adott időszakban szervezett/vállalt promóciókról, kedvezményekről tájékoztat és nyújt információt;
Megrendelés: a Vásárló Weboldalon található egy, vagy több Termék vonatkozásában vételi ajánlatot tesz az Eladónak, amelyet az Eladó e-mail útján küldött visszaigazolásban elfogad vagy elutasít;
Kosárérték: egy Megrendelésben Eladótól megrendelni kívánt Termékek vételárának összege csökkentve az Ügyfél által felhasznált/igénybe vett kedvezménykupon és/vagy vásárlási utalvány értékével, azaz az Ügyfél által a Megrendelés leadását követően az adott Eladó részére fizetendő végösszeg.
Vélemény: Ügyfél által a Termékről írt, a terméklapon megjelenített vélemény;
Minősítés: a Termékkel kapcsolatos elégedettséget kifejező, a terméklapon csillagok formájában megjeleníthető Véleményi forma;
Hozzászólás: a terméklapon megjelenített vélemény vagy megjegyzés, mely egy Véleményhez vagy egy másik hozzászóláshoz kapcsolódik.
- MEGRENDELÉS
2.1. Saját profil
2.1.1. A Weboldalon történő Megrendeléshez a Felhasználónak/Ügyfélnek a Weboldalon Saját profilt kell létrehoznia neve, e-mail címe és jelszó megadásával.
2.1.2. Amennyiben a Felhasználó Saját profil használata nélkül Megrendelést ad le az Maximall.hu-n, az MaxiMall részére, a Megrendelés során megadott adatokkal Saját profilt hoz létre.
2.2. Megrendelés leadása
2.2.1. Az Maximall.hu weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.
2.2.2. Az Ügyfél jelen ÁFF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést (ajánlat).
2.2.3. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél/Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.
2.3. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte
2.3.1. Eladó a véglegesített Megrendelést e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást, amely értesítés magában foglalja az Ügyfél által megrendelt Termékeknek a futárszolgálat részére való átadásáról szóló értesítést is.
A Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz e- mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a Megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.
2.3.2. Az online fizetések (online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) esetében az Eladó nem felel a Vásárlónál felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely a Vásárló által választott fizetési módtól vagy a Vásárló kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). A Vásárló felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.
2.3.3. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfél által leadott Megrendelést elutasítsa, vagy az abban szereplő Termékek mennyiségétől – a készlettől függően – kevesebbet igazoljon vissza. Erről a Vásárlót e-mailen értesíti. Ilyen esetben az Eladó a Vásárló által már kifizetett, azonban az Eladó által vissza nem igazolt Termékek vételárát a Vásárló részére visszatéríti.
2.3.4. Az MaxiMall a vételár visszafizetését az alábbi módokon vállalja:
– Ha a Vásárló a Megrendelést online bankkártyás fizetéssel egyenlítette ki, úgy a visszafizetés is ilyen módon, a bankkártyát kibocsátó pénzintézet részére kerül visszatérítésre az Eladó – az online fizetést biztosító partneréhez intézett – kérelmére;
– Ha a Vásárló a Megrendelést banki átutalással vagy utánvétellel egyenlítette ki, úgy a vételár visszatérítése a Vásárló által megadott bankszámlára, banki átutalás formájában történik meg;
2.3.5. Az Eladó a vételár visszatérítését visszatarthatja addig az időpontig, ameddig a megrendelt Termék visszajuttatása részére nem történik meg. A Vásárló köteles haladéktalanul (de legkésőbb a bejelentést követő 14 napon belül) intézkedni az elállásról szóló bejelentését követően a Termék visszajuttatásáról az Eladó részére.
2.3.6. Ha az Eladó a Vásárló által megrendelt Termék(ek) szállítását nem tudja teljesíteni, úgy erről köteles tájékoztatni az Vásárlót, és a Megrendelés ellenértékét 7 napon belül visszatéríteni részére, ha az kiegyenlítésre került és a Vásárló is kifejezte és elfogadta a szerződés felbontásának tényét. A felek megállapodhatnak a Megrendelés teljesítésének átütemezéséről és/vagy módosításáról is.
2.3.7. A www.Maximall.hu weboldalt a magyarországi székhelyű MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság üzemelteti. Egyes, az oldalról történő vásárlás (Megrendelés) esetében a hatályos magyar jogszabályok értelmében a Nemzeti Adó-és Vámhivatal EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) számot kérhet a vásárlótól. Az EKAER szám megszerzése a vásárló (mint Címzett) kötelessége és felelőssége, mint ahogyan a hatályos magyar jogszabályok betartása is. Mindebből következik, hogy ezen jogszabályok megsértéséből eredő következményekért a Vásárló felel.
Az EKAER számnak a www.Maximall.hu részére történő elküldése érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot a www.Maximall.hu telefonos ügyfélszolgálatával.
2.3.8. Az Eladó – a Vásárló egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:
– amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsájtó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;
– amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partner nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;
– ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;
2.4 Online Pénztárca
2.4.1. Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.
A kuponok nem járnak le, nem veszítik el értéküket, korlátlan ideig partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.
A beváltás feltételei:
A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
A kupon készpénzre nem váltható át.
A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
Készülék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.
- SZÁLLÍTÁS, ELEKTRONIKAI HULLADÉK KEZELÉSE
3.1 Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző, partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.
3.2 Az Eladó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását és a kísérő dokumentumok elküldését.
3.3 Az Eladó a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.
3.4 Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
3.5. MaxiMall az alábbi szállítási módozatokat ajánlja Vásárlói részére
3.5.1. GLS Csomagpont. 270 településen több mint 650 átvevőhely. A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
20.000 Ft alatti rendelés estén 1150 Ft.
20.000 Ft feletti rendelésnél INGYENES!
3.5.2. GLS futárszolgálat. Utánvétes fizetésnél is választható. A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket, ezért a GLS kiszállítás akár a legkisebb községbe is kérhető.
Szolgáltatás tartalma:
- A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
- A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
- Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
60.000 Ft alatti rendelés estén 1650 Ft.
60.000 Ft feletti rendelésnél INGYENES!
3.6. A Termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt Termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a Termék észlelhető hibáiról. Amennyiben a Vásárló a csomag kibontásakor észleli, hogy a Termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, köteles a Termék, illetve Termékek átvételét megtagadni és a Terméket – az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével – a futárral visszaküldeni.
3.7. Az elektromos és elektronikus berendezések hulladékai olyan veszélyes anyagokat tartalmazhatnak, amelyek káros hatást fejthetnek ki a környezetre és az emberi egészségre abban az esetben, ha azokat nem gyűjtik be szelektíven.
3.7.1. A Vásárlóknak kötelessége az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait szelektíven gyűjteni. Ezen hulladékok begyűjtése a szelektív hulladékgyűjtő pontoknál történik.
- A TERMÉKEK FELETTI TULAJDONJOG ÁTSZÁLLÁSA
4.1. A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.
- SZÁMLÁZÁS
5.1. A Weboldalon szereplő Termékek árai forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t, valamint a környezetvédelmi termékdíj-köteles termékek esetén a környezetvédelmi termékdíjat.
5.2. Az Eladó előlegszámlát (proforma) állít ki azon Megrendelések esetében, ahol a Vásárló fizetési módként banki átutalást vagy online bankkártyás fizetést jelölt meg. A Vásárló a Megrendelés teljesítéséhez köteles az előlegszámlán szereplő összeget az azon szereplő fizetési határidőig, a megjelölt fizetési móddal kiegyenlíteni. Amennyiben ez nem történik meg az előlegszámlán feltüntetett határidőig, úgy az Eladó a Megrendelést törölheti. Erre hivatkozással a Vásárló kártérítési igényt nem érvényesíthet az Eladóval szemben.
Az ár, a fizetési mód és a fizetési határidő minden Megrendelésben meg van jelölve. Az Eladó számlát bocsát ki a Vásárló számára a megrendelt Termékeket illetően, a Vásárló kötelessége továbbítani a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes adatot és információt.
5.3 A számlán minden rögzített Megrendelés esetében feltüntetésre kerül a megvásárolni kívánt Termékek vételára, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. Az Eladó – a hatályos jogszabályoknak megfelelő – számlát állít ki a megrendelt és kiszállításra kerülő Termékekről. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához, minden, rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – rögzítsen. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására.
5.3.1. Az MaxiMall által értékesített Termékek megrendelése esetén a Vásárló részére a fizetendő szállítási díjról külön számla kerül kiállításra az 5.4. pontban foglaltaknak megfelelően.
5.4 Az MaxiMall az értékesített Termékekről szóló számlát elsősorban elektronikus úton bocsátja a Vásárló rendelkezésére. A kiállított számla elektronikus formában elérhető az Ügyfél Saját profiljából, illetve elektronikus üzenet (e-mail) formájában az elérési link megküldésre kerül a Saját profilban megadott e-mail címre.
5.5 Amennyiben a Saját profilban a számlázással összefüggő információk – beleértve a kiállított számlát/számlákat – több mint negyvennyolc (48) órán át nem érhetőek el, úgy a Vásárló erről írásban tájékoztathatja az MaxiMall ügyfélszolgálatát.
5.6 Fizetés SimplePay rendszerén
5.6.1. A SimplePay rendszernek az üzemeltetője az OTP Mobil Kft. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzik, a 2011-es Elektronikus Pénzrol szóló EU direktíva és a 2013. évi CCXXXV. törvény alapján.
5.6.2. Az MaxiMall nem tárolja az Ügyfél/Vásárló bankkártya-adatait, azok az MaxiMall számára nem elérhetők és nem kerülnek továbbításra. Ezen fizetési mód az OTP Mobil Kft. (székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.) által működtetett és biztosított. Minderről az Ügyfél/Vásárló a fizetési mód kiválasztását és aktiválását megelőzően tájékoztatást kap és adatai OTP Mobil Kft. általi kezeléséhez hozzájárul.
5.7. Az Ügyfél felel a Saját profiljába történő belépésért, annak adott esetben történő automatikussá tételéért és a belépéshez szükséges jelszó meghatározásáért. megadásáért valamint annak harmadik személy részére történő esetleges továbbításáért, hozzáférhetővé tételéért. Az abból eredő mindennemű felelősség az Ügyfelet terheli. A Saját profilból leadott megrendelésért és az ahhoz kapcsolódó mindennemű, ügyféloldali tevékenységért a Saját profil tulajdonosa felel, az MaxiMall e-tekintetben felelősségét kizárja.
- ELÁLLÁS,TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AMELYEKRE NEM BIZTOSÍTOTT AZ ELÁLLÁS JOGA
6.1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján lehetősége van a szerződéstől elállni.
6.2. A Szerződéstől való elállás joga, illetve a termék-visszaküldés nem gyakorolható az alábbi esetekben:
- a) a Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a Szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- b) olyan Termék/Szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható ingadozásától függ;
- c) olyan nem előre gyártott Termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
- d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Termék tekintetében;
- e) olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- f) olyan Termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Termékkel;
- g) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes, játék szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. Kicsomagolás elött kérjük gyözödjön meg róla, hogy a termék az-e amit megvásárolt;
- h) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- i) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha az Eladó a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
- j) az Maximall.hu oldalának releváns felületén meghatározott egyéb Termékek/esetek tekintetében.
Elállással kapcsolatos dokumentum és leírás a https://maximall.hu/elallas oldalon található.
- JÓTÁLLÁS
7.1. Minden MaxiMall által értékesített Termék rendelkezik a hatályos jogszabályoknak és a gyártók kereskedelmi gyakorlatának megfelelő jótállással. Az MaxiMall a Weboldalon új (kivéve az újracsomagolt Termékeket), eredeti csomagolású, ellenőrzött forrásból származó Termékeket, gyártói engedéllyel forgalmaz.
7.2. A MaxiMall az általa értékesített bizonyos Termékek esetében önkéntes jótállást vállal. A MaxiMall, a Termék jótállási jegyét (garancialevél) kizárólag elektronikus úton a Vásárló Saját profiljában teszi elérhetővé, illetve a jótállás jegy elérhetőségének linkjét e-mailen keresztül is megküldi a Vásárlónak.
7.3. A MaxiMall által értékesített Termékek esetében a Vásárló a szállításkor minden olyan Termékre, amely jótállással rendelkezik, különálló jótállási jegyet kap.
7.4. A jótállási jegy hiányával kapcsolatos észrevételeit a Vásárló a Termék átvételétől számított legfeljebb 48 (negyvennyolc) órán belül jelezheti a info@Maximall.hu címre. Az MaxiMall fenntartja a jogot a később előterjesztett észrevételek elutasítására.
- FELELŐSSÉG
8.1. Az Eladó nem vonható felelősségre a Vásárlót vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely az Eladó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a Termékek használatából ered. Az Eladó nem felel a Termékekben a futárszolgálat részére történő átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.
- AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSRE VONATKOZÓ SPECIÁLIS RENDELEZÉSEK
9.1. A Weboldalra bármely Felhasználó/Ügyfél beléphet. Az MaxiMall fenntartja a jogot, hogy az Ügyfélnek/Vásárlónak a Megrendelés leadásához való jogosultságát és hozzáférését és/vagy valamely fizetési mód választását majd alkalmazását korlátozza, amennyiben az adott Ügyfél/Vásárló a Weboldalon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a Weboldal zavartalan működését és/vagy tevékenységével az MaxiMall-nak kárt okozhat. Ezen esetben az Ügyfél/Vásárló az MaxiMall Ügyfélszolgálatához fordulhat, ahol a korlátozás(ok) indokairól tájékoztatást kap.
9.2. Az Ügyfél a Termék forgalmazójával kapcsolatba léphet a terméklapon a „Kapcsolat” menüpontban feltüntetett elérhetőségeken. A Termék forgalmazója az általa kapcsolatfelvétel céljára megadott információk valósságáért és helyességéért felel.
9.3. Amennyiben egy adott internethálózatról az MaxiMall megítélése szerint az átlagosnál nagyobb forgalom érkezik, az MaxiMall fenntartja a jogot, hogy a Weboldalt látogató Felhasználók/Ügyfelek/Vásárlók számára „captcha” típusú kód használatát vezesse be, a Weboldal tartalmának és valamennyi információjának a védelme érdekében.
9.4. A Weboldalon feltüntetett Tartalom, különösen a Termékek leírására használt információ nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják. A Weboldalon szereplő képek csupán illusztrációk, a termékek csomagolása eltérhet az oldalon szereplőtől. Az Ügyfél vagy Vásárló részére bármely kommunikációs eszköz (elektronikus, telefon stb.) útján küldött vagy az Ügyfél/Vásárló által belépés, látogatás és/vagy böngészés útján szerzett semmilyen Tartalom nem képezi az MaxiMall szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét és/vagy – amennyiben létezik ilyen – a Tartalom átküldését lebonyolító MaxiMall alkalmazott/megbízott szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét, ezen Tartalom vonatkozásában.
9.5. Az Eladó a Megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg a Vásárló előzetes és/vagy egyidejű tájékoztatásával. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. Az Eladó azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.
10. SZELLEMI TULAJDON
10.1. A Tartalom a jelen ÁFF-ben foglalt meghatározásának megfelelően magába foglalja különösen, de nem kizárólagosan a Weboldalon feltüntetett logókat, grafikai elemeket, kereskedelmi védjegyeket, képeket, videókat, animációkat, multimédia szövegeket és/vagy bármely egyéb tartalmat. Mindez kifejezetten az MaxiMall tulajdonát képezi és az MaxiMall ezzel kapcsolatban minden jogát fenntartja.
10.2. A Felhasználó/ Ügyfél/Vásárló a Tartalmat, illetve annak egy részét kizárólag személyes felhasználás céljából töltheti le, másolhatja, illetve használhatja a jelen ÁFF rendelkezéseivel összhangban. A személyes felhasználáson túl a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló – az MaxiMall kifejezett, írásos hozzájárulása nélkül – nem jogosult a Tartalmat másolni, terjeszteni, közölni, harmadik félnek átküldeni, módosítani és/vagy más módon megváltoztatni, felhasználni, illetve az eredetitől eltérő bármely más kontextusba helyezni.
10.3. Bármely Tartalom, amelyhez a Felhasználónak/Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van, vagy ahhoz hozzáférést nyer bármely eszköz révén, a jelen ÁFF hatálya alá tartozik.
10.4. Amennyiben az MaxiMall egy Ügyfélnek / Vásárlónak a Tartalom vagy annak bizonyos része vonatkozásában a közöttük erre létrejött külön megállapodás értelmében az abban meghatározott tartalommal felhasználási jogot ad, és amely tartalomhoz az Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van vagy az Ügyfél/Vásárló ezen megállapodás következtében hozzáférést nyer, e felhasználási jog csakis a megállapodásban meghatározott Tartalomra vagy tartalmakra terjed ki, kizárólag annak vagy azoknak a Weboldalon történő elérhetősége időszakában vagy a megállapodásban maghatározott időszakra érvényes, a meghatározott feltételeknek megfelelően.
- TITOKTARTÁS
11.1. A Vásárló/Ügyfél által az Eladónak szolgáltatott bármely jellegű információt az Eladó bizalmasan kezeli, azt csak jelen ÁFF-ben rögzítettekkel összhangban oszthatja meg harmadik személyekkel.
11.2. A Vásárló/Ügyfél a Megrendelés/Szerződés vonatkozásában nem ad semmilyen nyilvános nyilatkozatot harmadik személyek részére az Eladó előzetesen adott írásos hozzájárulás nélkül.
11.3. Azzal, hogy az Ügyfél/Vásárló információkat és adatokat közöl a Weboldalon, biztosítja az Eladónak az azokhoz való korlátlan és visszavonhatatlan hozzáférését, továbbá ezen információk vagy adatok feletti használati, másolási, módosítási, átküldési és terjesztési jogot. Ugyanakkor az Ügyfél/Vásárló egyetért azzal, hogy az Eladó szabadon használhatja azokat az ötleteket, koncepciókat, know-how-t vagy technikákat, amelyeket a Weboldalon keresztül ismertetett.
11.4. Az Ügyfél/Vásárló azzal, hogy az MaxiMall-on Saját profilt hoz létre/Megrendelést ad le, bekerül az MaxiMall adatbázisába, így a hatályos jogszabályoknak megfelelően és azok keretei között hozzájárul, hogy az MaxiMall partnerei a szerződéses kötelezettségek, különös tekintettel a Megrendelés és a jótállási igények teljesítése érdekében felvegyék vele a kapcsolatot, így részükre az MaxiMall az ügyfél- adatokat továbbíthassa.
12. HÍRLEVÉLFELIRATKOZÁS
12.1. A Felhasználónak/Ügyfélnek/ Vásárlónak lehetősége van feliratkozni az MaxiMall hírlevél- szolgáltatására, amellyel hozzájárul, hogy az MaxiMall közvetlen üzletszerzési céllal hírlevelet és ajánlatokat küldjön részére. A hírlevél feliratkozással összhangban az Ügyfél elolvasta és elfogadta az MaxiMall Személyes adatok védelme menüpont alatt rögzített adatvédelmi irányelveit.
12.2. A Felhasználó/ Ügyfél /Vásárló bármikor leiratkozhat az MaxiMall Hírlevelekről az alábbi módokon:
(i) a leiratkozási szándékról értesíti az MaxiMall-ot a +36706245547 telefonszám hívásával vagy e-mail útján;
(ii) a Saját profilban a „Feliratkozás” menüpont alatt;
(ii) a hírlevelekben leiratkozási linkre kattintva;
- VÉLEMÉNY, HOZZÁSZÓLÁSOK,
13.1 A Megrendelést követő 14 nap elteltével a Vásárlótól az Eladó az általa megvásárolt Termék Véleményét kérheti, a részére a Saját profiljában megadott e-mail címére küldött e-mail útján. Ezen Véleménysel a Vásárló elősegíti más Ügyfelek/Felhasználók megfelelő tájékoztatását, új szolgáltatások fejlesztését, részletesebb termékleírások készítését. Az Vélemény leadása önkéntes, az Eladó nem vállal kötelezettséget a leadott Vélemények mindenkori elemzéséért és megjelenítésért.
13.2 A Vélemények, Hozzászólások, kérdések és válaszok feltöltése az ”Hozzászólások” és az ”Vélemények” menüpontban történik. Az információk lehetnek pozitív vagy negatív jellegűek és a termék tulajdonságaival vagy használatával kapcsolatosak.
13.3 A Vélemény/Hozzászólás feltöltésével a Felhasználók hozzájárulnak, hogy ezt a tartalmat akár módosítva, moderálva vagy lefordítva a MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság, mint a Weboldal üzemeltetője, felhasználja promóciós és/vagy bármely egyéb célra.
13.4 Az Vélemény/Hozzászólás feltöltésével a Felhasználó elfogadja az alábbi moderációs alapelveket, és az Vélemény/Hozzászólás megírásakor ezeket betartja:
– a Felhasználó kizárólag a Termék leírásával, annak használatával kapcsolatos információkat oszthat meg. Konkrét Megrendelés teljesítésével, kedvezményes ajánlatokkal összefüggő információk megosztása tilos;
– az Vélemény/Hozzászólás megfogalmazása kizárólag magyar nyelven történhet, kivételt képeznek ez alól azon technikai jellegű idegen nyelvű kifejezések, illetve szakszavak, amelyek használata a köznyelvben elterjedt;
– tilos a gyűlöletkeltésre, megfélemlítésre alkalmas kifejezések használata, valamint az ilyen témájú weboldalakra mutató linkek és hivatkozások megosztása;
– a Felhasználó köteles az arra vonatkozó, megfelelő kategóriába feltölteni Véleményét/Hozzászólását;
– a Felhasználó felel azért, hogy az általa közzétett információ valós, helyes, nem tartalmaz megtévesztő információkat, és nem sérti mások jogait;
– az Véleményekben/Hozzászólásokban tilos reklámot, hirdetést, az Eladó tevékenységével megegyező weboldalak, cégek elérhetőségét, valamint személyes adatokat közzétenni;
– az Vélemény/Hozzászólás a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló tájékoztatására szolgál, az Eladóval történő kommunikációra nem használható. Erre a célra az Eladó külön, dedikált Ügyfélszolgálatot tart fent, amelynek elérhetőségei megtalálhatóak a www.Maximall.hu weboldalon;
A fenti moderálási alapelvek megsértése esetén az Eladó jogosult a Felhasználó Véleményét részben vagy egészben törölni.
13.5 Az Véleményhez a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló egy, az adott Termékkel kapcsolatos Minősítést is hozzárendelhet. Az Vélemények a hozzájuk tartozó Minősítésekkel együtt befolyásolhatják a Termék általános megítélését. A Minősítés szubjektív Vélemény, amely során a Vásárló számokban (egytől ötig jelölhető csillagokkal) fejezheti ki a Termékkel kapcsolatos véleményét. A Minősítés zárójelben található a Termék megnevezése alatt.
13.6. Azon Felhasználók, akik képeket illetve videókat is feltöltenek az Véleményükkel együtt, az alábbiakat kötelesek betartani:
– a feltöltött fájloknak azon Termékkel kapcsolatos képet vagy videót kell tartalmazniuk, amelyekről az Véleményt írták;
– a feltöltött fájlok nem tartalmazhatnak erőszakos elemeket, felnőtt tartalmakat, vulgáris / sértő üzenetet, vagy olyan tartalmat, amely sértő lehet egy személy/csoport számára faji vagy etnikai származás, vallás, fogyatékosság, nem, kor, szexualitás orientáció vagy politikai preferencia okán;
– a feltöltött videó nem sértheti mások személyiségi jogait, és szerzői jogait;
– a videó nem tartalmazhat olyan elérhetőséget, megjelölést, amely kapcsolatba hozható az Eladó tevékenységével megegyező weboldalakkal, vállalkozásokkal;
A fenti szabályrendszer megsértése esetén az Eladó jogosult a Felhasználó képeit és videóját részben vagy egészben törölni.
13.7. Az Véleményekkel és Hozzászólásokkal kapcsolatban felmerülő bármely panasz, kifogás a jelen ÁFF-ben rögzített elérhetőségek bármelyikén jelezhető az Eladó felé. Eladó fenntartja a jogot, hogy a kifogásolt Véleményt és Hozzászólást törölje, valamint felfüggessze az érintett Felhasználó jogát az Vélemények/Hozzászólások feltöltésére vonatkozóan.
- A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE
14.1. Az MaxiMall nyilvántartási száma Személyes Adat Feldolgozási Műveletek Nyilvántartásában: NAIH-138071/2018
14.2. A személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, törvény előírásainak megfelelően az MaxiMall köteles biztonságos feltételek mellett és csakis a célhoz kötötten kezelni azokat a személyes adatokat, amelyeket a Felhasználók/Ügyfelek/Vásárlók a Saját profil létrehozása illetve a Megrendelés során megadtak.
14.3. Az adatkezelés célja:
(i) az Ügyfelek/Vásárlók tájékoztatása a Saját profiljuk státuszáról, beleértve a Vásárlók tájékoztatása a Megrendelés jóváhagyását, a Termékek kiszállítását és számlázását, illetve a megrendelt Termékekkel kapcsolatos minden reklamációt (elállási jog gyakorlása);
(ii) hírlevél küldése és/vagy időszakos értesítések küldése sms-en, illetve e-mailen keresztül;
(iii) marketing tevékenység, a kínált Termékek és Szolgáltatások Véleménye, a kereskedelmi tevékenységek Véleménye, a Termékeket és Szolgáltatásokat támogató tevékenységek, marketing, reklám, adminisztráció, fejlesztés, piackutatás, statisztika, az értékesítések és az Ügyfél/Vásárló viselkedésének nyomon követése és figyelemmel kísérése.
14.4. A Vásárló azzal, hogy a Saját profil létrehozásakor és/vagy a Megrendelés leadásakor kitölti az űrlapot az adataival, kijelenti és feltétel nélkül elfogadja, hogy a személyes adatait bevezessék a Személyes Adat- Feldolgozási Műveletek Nyilvántartásába NAIH-138071/2018 számmal bejegyzett MaxiMall adatbázisba és ugyanakkor kifejezetten és egyértelműen hozzájárul ahhoz, hogy az MaxiMall, annak társvállalatai és azok munkatársai ezeket a személyes adatokat tárolják, használják és feldolgozzák, az MaxiMall, és annak társvállalatai és azok munkatársai alábbi tevékenységei a jelen általános felhasználási feltételek megkötésének céljaival összhangban és a 14.3. pontban rögzített célokkal összhangban. .
14.5. A jelen ÁFF. elolvasásával az Ügyfél/Vásárló tudomást szerzett arról, hogy a törvényben előírt jogai biztosítottak az MaxiMall által, azaz a tájékoztatáshoz való jog, az adatokhoz való hozzáférés joga, az adatokba való betekintés joga, a kifogásolás joga, az egyedi határozatok alávetésének elutasítására vonatkozó jog, továbbá a bírósági kereset indítási jog, a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 677/2001 számú törvény szerint garantált jogok megsértése esetén.
14.6. Az Ügyfél/Vásárló MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság. részére címzett, a 2314 Halásztelek, Puskás Tivadar utca 32/b. címre elküldött, dátummal ellátott és aláírt írásos kérelem alapján ingyenesen igényelheti egy évre szólóan, hogy értesítsék a személyes adatai kezelését és feldolgozását illetően.
14.7. Az Ügyfék/Vásárló a MaxiMall Korlátolt Felelősségű Társaság. részére címzett, a 2314 Halásztelek, Puskás Tivadar utca 32/b. címre elküldött, dátummal ellátott és aláírt írásos kérelem alapján élhet az adatokat illető rendelkezés jogával az alábbi esetekben:
– azon adatok kijavítását, frissítését, zárolását vagy törlését kérheti, amelyek feldolgozása nem felel meg a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 677/2001 számú törvény előírásainak, különös tekintettel a hiányos és pontatlan adatokra;
– anonim adatokká való átalakítását kérheti azoknak az adatoknak, amelyek nem felelnek meg a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 677/2001 számú törvényelőírásainak;
– azon harmadik felek értesítését kérheti, akik adatait feltárták, abban az esetben, ha ez az értesítés nem bizonyul lehetetlennek vagy nem feltételez aránytalanul nagy erőfeszítést az ezáltal védett törvényes érdekhez viszonyítva;
14.8. Az MaxiMall továbbíthatja az Ügyfél/ Vásárló személyes adatait – az alábbiak szerint – olyan társaságoknak, amelyekkel szerződéses kapcsolatban áll, de kizárólag a társaságokkal kötött titoktartási megállapodásban rögzítettek szerint , amennyiben azok garantálják, hogy a személyes adatokat biztonságosan, zártan, a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezelik és továbbítják: marketing szolgáltatók, futárszolgálatok, fizetési/bank szolgáltatók, olyan telemarketing vagy egyéb szolgáltatást szolgáltató társaságok, amelyekkel az MaxiMall a Termékei és Szolgáltatásai vonatkozásában közös kínálati programot tud kifejleszteni, biztosítók.
14.9. Az Ügyfél/ Vásárló személyes adatai a jogszabályi előírások alapján és azok keretei között hatóságok, bíróságok, ügyészségek számára továbbíthatók.
14.10. A Weboldal az MaxiMall cookie-kat használ annak érdekében, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtson a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló részére, az Maximall.hu oldalra történő belépéssel a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló elfogadja a cookie-k használatának Cookie Szabályzatban rögzített feltételeit.
- VIS MAIOR
15.1. E fogalom alatt értendő minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, nem ellenőrizhető, és/vagy olyan, az MaxiMall-ot érintő, de tőle független ok, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi MaxiMall számára a jelen ÁFF-ben vállalt kötelezettségek teljesítését.
15.2. A felek egyike sem vonható felelősségre a szerződéses kötelezettségek nem teljesítéséért abban az esetben, amennyiben azt részben vagy egészben Vis Maior eredményezi.
15.3. Amennyiben a Vis Maior annak felmerülésétől számított 15 (tizenöt) napon belül nem szűnik meg, bármely fél – a másik fél egyidejű értesítése mellett – megszüntetheti a szerződést, anélkül, hogy a másik fél kártérítési igénnyel léphetne fel.
- ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS
16.1. Jelen Szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó.
16.2. A fogyasztókra vonatkozó jogszabályok tekintetében (különösen, de nem kizárólagosan jótállás, szavatosság, elállás) a magyar jog az irányadó.
16.3. A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) panaszának elutasítása esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényrendelkezéseinek megfelelően a Budapesti Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti ahttp://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: http://bekeltet.hu/ ; 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.; e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Fax: 06 (1) 488 21 86, Telefon: 06 (1) 488 21 31.
A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://jarasinfo.gov.hu/.
16.4. Az MaxiMall és az Ügyfelek/Vásárlók közöttük esetleg felmerülő vitás kérdéseket békés úton rendezik, vagy, amennyiben ez nem lehetséges, a vitás ügyeket megoldás céljából a Budapest Kerületi Bíróság illetékes hatósága elé kell terjeszteni.
facebook twitter instagram